Groots denken gewoon doen.

3 tips voor uw buitenreclame.

Als bedrijf wilt u zichtbaar zijn, maar bovenal opvallen bij klanten. Ludiek promotiemateriaal zorgt er voor dat uw boodschap écht overkomt. Daarom presenteren we alvast drie manieren om ons nieuwe assortiment aan Sign- en promotiemateriaal in te zetten.

1. Bierviltjes.

Wat is effectiever dan een doelgroep bereiken die goedgehumeurd is? En wie speelt er nu nooit eens met zijn bierviltje tijdens een drankje? Al twee redenen waarom bedrukte bierviltjes een uiterst doeltreffend promotiemiddel kunnen zijn. Met een origineel idee zorgt u er voor dat uw boodschap blijft hangen.

 

 

2. Bouwhekdoeken.

Een bouwterrein of evenement wat opfleuren? Bedrukte bouwhekdoeken zijn een leuke opvulling voor uw saaie bouwhekken. U kunt bijvoorbeeld alvast het verwachte eindresultaat van een bouwproject laten zien of op een andere verrassende manier reclame maken voor uw bedrijf.

 

3. Vloerstickers.

Simpel promotiemateriaal op de muur is anno 2017 niet heel origineel meer. Een creatief geplaatste vloersticker kan daarentegen een echte eye-catcher zijn. Uw logo is bijvoorbeeld leuk in de ontvangstruimte, maar denk ook eens aan functionele bewegwijzering met vloerstickers. 

 

  

Grip op uw drukwerk: bestanden exporteren.
Het correct exporteren van uw bestanden kan leiden tot een teleurstellend of juist een verbluffend resultaat.
Lees meer
Grip op uw drukwerk: papier.
Met papier kunt u het verschil maken. We helpen u graag op weg door de diverse eigenschappen van papier toe te lichten.
Lees meer
Grip op uw drukwerk: vouwwijzen.
Drukwerk laten vouwen kan op verschillende manieren. Wat is het verschil tussen de diverse vouwwijzen?
Lees meer