Groots denken gewoon doen.

3 tips voor uw buitenreclame.

Als bedrijf wilt u zichtbaar zijn, maar bovenal opvallen bij klanten. Ludiek promotiemateriaal zorgt er voor dat uw boodschap écht overkomt. Daarom presenteren we alvast drie manieren om ons nieuwe assortiment aan Sign- en promotiemateriaal in te zetten.

1. Bierviltjes.

Wat is effectiever dan een doelgroep bereiken die goedgehumeurd is? En wie speelt er nu nooit eens met zijn bierviltje tijdens een drankje? Al twee redenen waarom bedrukte bierviltjes een uiterst doeltreffend promotiemiddel kunnen zijn. Met een origineel idee zorgt u er voor dat uw boodschap blijft hangen.

 

 

2. Bouwhekdoeken.

Een bouwterrein of evenement wat opfleuren? Bedrukte bouwhekdoeken zijn een leuke opvulling voor uw saaie bouwhekken. U kunt bijvoorbeeld alvast het verwachte eindresultaat van een bouwproject laten zien of op een andere verrassende manier reclame maken voor uw bedrijf.

 

3. Vloerstickers.

Simpel promotiemateriaal op de muur is anno 2017 niet heel origineel meer. Een creatief geplaatste vloersticker kan daarentegen een echte eye-catcher zijn. Uw logo is bijvoorbeeld leuk in de ontvangstruimte, maar denk ook eens aan functionele bewegwijzering met vloerstickers. 

 

  

Brandportals.
Uw complete huisstijl op één plek. Met onze brandportal heeft u dé oplossing.
Lees meer
Checklist aanlevering bestanden.
Een handige checklist voor de aanlevering van uw digitale PDF bestanden.
Lees meer
BTW verhoging op drukwerk.
Per 1 januari 2019 stijgt het lage BTW tarief op drukwerk van 6% naar 9%.
Lees meer