Groots denken gewoon doen.

3 tips voor uw buitenreclame.

Als bedrijf wilt u zichtbaar zijn, maar bovenal opvallen bij klanten. Ludiek promotiemateriaal zorgt er voor dat uw boodschap écht overkomt. Daarom presenteren we alvast drie manieren om ons nieuwe assortiment aan Sign- en promotiemateriaal in te zetten.

1. Bierviltjes.

Wat is effectiever dan een doelgroep bereiken die goedgehumeurd is? En wie speelt er nu nooit eens met zijn bierviltje tijdens een drankje? Al twee redenen waarom bedrukte bierviltjes een uiterst doeltreffend promotiemiddel kunnen zijn. Met een origineel idee zorgt u er voor dat uw boodschap blijft hangen.

 

 

2. Bouwhekdoeken.

Een bouwterrein of evenement wat opfleuren? Bedrukte bouwhekdoeken zijn een leuke opvulling voor uw saaie bouwhekken. U kunt bijvoorbeeld alvast het verwachte eindresultaat van een bouwproject laten zien of op een andere verrassende manier reclame maken voor uw bedrijf.

 

3. Vloerstickers.

Simpel promotiemateriaal op de muur is anno 2017 niet heel origineel meer. Een creatief geplaatste vloersticker kan daarentegen een echte eye-catcher zijn. Uw logo is bijvoorbeeld leuk in de ontvangstruimte, maar denk ook eens aan functionele bewegwijzering met vloerstickers. 

 

  

Grip op uw drukwerk: beeld.
Beeld ondersteunt tekst, draagt bij aan een beter begrip van tekst en nodigt uit tot lezen. Wat u moet weten over beeld...
Lees meer
Grip op uw drukwerk: typografie.
Bij het maken van een ontwerp is het noodzakelijk de toepassingen van typografie te kennen om keuzes te maken en de creatieve ruimte optimaal te kunnen benutten.
Lees meer
Gepersonaliseerd drukwerk.
Eén-op-één communicatie met uw klanten verhoogt de attentiewaarde van uw drukwerk enorm en zorgt voor een hogere respons van uw actie.
Lees meer