Groots denken gewoon doen.

Goed voorbereid naar een beurs of evenement!

Een goede en tijdige voorbereiding is het halve werk, het wordt zo vaak gezegd, dit geldt zeker ook in de voorbereiding van een beurs of evenement. Een heldere en doelgerichte presentatie helpt de bezoeker in de oriëntatie. Wat is van belang om een professionele uitstraling te realiseren?

Maak een professionele indruk.

Een beursdeelname begint met het formuleren van een doelstelling en te kijken voor welke doelgroepen de beurs georganiseerd wordt. Vervolgens maakt u de vertaalslag naar de bedrijfspresentatie (hoe u uw bedrijf wilt presenteren) en de overige communicatie (op welke manier u uw doelgroep wilt uitnodigingen en informeren).

Blink uit op de beurs.

Het is belangrijk om bij de aankleding van de standruimte stil te staan hoe u uw bedrijf wilt neerzetten en welke middelen u hiervoor wilt gebruiken. U kunt bijvoorbeeld kiezen voor complete standbouw, banieren cq. spandoeken of voor een aantal roll-up banners. Een re-board statafel in uw stand is daarnaast opvallend en onderscheidend! Download de templates; voorzijde en achterzijde van de re-board statafel.

Val op met promotie drukwerk.

Naast uw persoonlijke visitekaartjes geeft een flyer, folder of brochure informatie over uw bedrijf of een lopende beursactie, zodat u bezoekers naar uw stand kunt trekken of informatie mee kunt geven over uw bedrijf wanneer ze op uw stand zijn. Een balie-display of beachflag kan net die trigger zijn om op te vallen tussen de vele bedrijven.

Opvallende beursactie of weggever.

Een beursactie die in het oog springt, trekt bezoekers naar uw stand, het liefst met als resultaat dat u de bezoekers iets meegeeft! Dit zorgt ervoor dat u ook na de beurs top-of-mind blijft. Denk hierbij aan producten zoals bedrukte memo- of notitieblokken.

Met deze handige tips gaat u goed voorbereid de beurs op! We denken graag met u mee in uw beurscommunicatie en -uitstraling!

 

Grip op uw drukwerk: beeld.
Beeld ondersteunt tekst, draagt bij aan een beter begrip van tekst en nodigt uit tot lezen. Wat u moet weten over beeld...
Lees meer
Grip op uw drukwerk: typografie.
Bij het maken van een ontwerp is het noodzakelijk de toepassingen van typografie te kennen om keuzes te maken en de creatieve ruimte optimaal te kunnen benutten.
Lees meer
Gepersonaliseerd drukwerk.
Eén-op-één communicatie met uw klanten verhoogt de attentiewaarde van uw drukwerk enorm en zorgt voor een hogere respons van uw actie.
Lees meer